رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ترویج بی‌عفتی و برهم زدن صحنه عمومی جامعه جرم مشهود محسوب می‌شود و دستگاه قضایی با عوامل آن برخورد قانونی می‌کند.  
کد خبر: ۸۷۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 04 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در شورای پیشگیری و مبارزه یا جرائم خاص استان مرکزی افزود: مقابله با ترویج بی‌عفتی و برهنگی در جامعه یک مسئله عمومی محسوب می‌شود و تمامی دستگاه‌های دولتی باید در مقابله با آن نقش‌آفرینی کنند.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند با نظارت گسترده بر فعالیت کارکنان دستگاه خود ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و الزام رعایت هنجاری های اجتماعی درون دستگاهی را در دستور کار قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: اینکه کارکنان یک نهاد دولتی با خانم مراجعه کننده محجبه برخورد درستی نداشته باشد و در مقابل نسبت به حل مسئله یک خانم بدحجاب سر از پا نمی‌شناسند در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست و باید برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و جلوگیری از گسترش این فرآیند کار گروهی متشکل از نمایندگان نهادهای نظارتی، انتظامی، امنیتی و قضایی تشکیل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: از فعالیت پزشکان و پرستاران و کادر درمانی قدر دانی می کنیم اما فعالیت داروخانه‌ها و مطب‌ های پزشکان هم باید در اولویت قرار گیرد و در صورت مشاهده هرگونه بی‌عفتی و برهنگی بعد از یک نوبت تذکر مطب یا داروخانه مذکور مهر و موم شود.
وی تاکید کرد: فضای مجازی و دسترسی آسان آحاد جامعه به این فضا عامل اصلی مشکلات فرهنگی در جامعه است و نظارت گسترده بر آن و شناسایی ادمین‌های کانال های مخرب باید در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار