مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: رفع مشکلات تأمین آب روستاها به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شرکت آب منطقه ای مرکزی است.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 27 June 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای در نشست هم اندیشی و بررسی و رسیدگی به مشکلات تأمین آب روستای سیردر از توابع شهرستان خنداب افزود: امروزه کمبود آب در استان ، استفاده از شیوه های نوین آبیاری و مدیریت مصرف منابع آب به یک ضرورت تبدیل کرده است.
مهندس آمره ای با شاره به اهمیت مشارکت بهره برداران برای توسعه شیوه های نوین آبیاری یادآورشد: با توجه به کمبود منابع آبی ، همه کشاورزان باید از روش های نوین آبیاری در بخش کشاورزی استفاده کنند و تغییر و اصلاح محصولات کشاورزی که به آب زیادی نیاز دارند را باید در دستور کار خود قرار داده و از آموزش های ترویجی بخش کشاورزی در راستای بهبود و بهره وری بهتر از منابع موجود در راستای افزایش تولیدات محصولات کشاورزی خود استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی درباره رفع مشکل تأمین آب روستای سیردر هم گفت: برای تأمین آب شرب روستا و حل مشکلات کم آبی پیگیریهای لازم انجام می شود و مقرر شد در صورت امکان و انجام بررسی های کارشناسی مجوز حفر چاه کشاورزی به جای قنات کم آب روستا به کشاورزان اعطا شود.
همچنین در این جلسه در خصوص چاههای غیرمجاز، تأمین آب پروژه ها و صنایع زیربخش کشاورزی و سایر حوزه ها بحث و تبادل نظرشد.
در پایان جلسه عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار خنداب به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در روستای سیردر از نزدیک مشکلات روستاییان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار