مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.  
کد خبر: ۸۶۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 25 June 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان افزود : ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی از آبان ماه سال گذشته آغاز و در ۳ فاز صورت پذیرفته که تعداد ۱۹۹۱ نفر در فاز اول ، ۱۶۳۸۹ نفر در فاز دوم و تعداد
۲۹۹۸ نفر بصورت پیامکی در فاز سوم ثبت نام کرده اند که از این تعداد تنها ۵۱۴۷ نفر مدارک خود را در سامانه مذکور بارگذاری کرده اند.
وی یادآورشد : متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله اول (آبان ماه) اقدام به ثبت نام کرده اند و حائز شرایط استفاده از این طرح شناخته نشده اند تنها تا روز جمعه ۱۳ تیر ماه امسال فرصت اعتراض خواهند داشت، به همین دلیل متقاضیانی که قصد اعتراض دارند می توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.irدر فرصت باقیمانده اعتراض خود را ثبت کنند.
وی افزود :متقاضیان مرحله اول و دوم همچنین می توانند نسبت به ثبت انصراف یا ویرایش اطلاعات خود در سامانه مذکور اقدام کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: متقاضیان مرحله سوم با دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملى مسكن، صرفا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه اجازه بارگذارى مدارك خود را دارند.
مرزبان گفت: برخی از کاربران که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند با وجود ارسال پیامک از سامانه اقدام ملی موفق به دریافت آن نشده اند لذا ضروری است قبل از پایان مهلت بارگذاری مدارک به سامانه مراجعه و وضعیت خود را بررسی کنند.
وی اظهار داشت: مراحل پالایش اطلاعات ثبت نامى متقاضيان مرحله اول در حال اتمام است و مرحله دوم نیز در حال انجام و ثبت نام فاز دوم به صورت قرعه کشی است که بعد از اتمام پالایش ، مراحل آن انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از مردم استان خواست در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ارتباط با پیگیری مشکلات ثبت نام در این طرح با شماره های ۳۳۱۳۴۰۶۶ یا ۳۳۱۳۱۰۲۴ تماس بگیرند.
گفتنی است آخرین اخبار و اطلاعیه ها در باره این طرح علاوه بر سامانه اقدام ملی در سایت این اداره کل به آدرس markazi.mrud.ir یا در کانال @rahshahrsazii درج می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار