مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنها دارای نسخه سفید است ، می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد از دفترچه بیمه خود استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 24 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی،سپه دار نوری زاده ، دفترچه های بیمه سلامت قابل استفاده در تمامی مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد می باشند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و کاهش شیوع ویروس کرونا با عنایت به ابلاغ بخشنامه های سازمانی مبنی بر تمدید دفاتر بیمه شدگانی که دارای نسخه سفید و فاقد اعتبار هستند در حال حاضر تا اطلاع ثانویه دارای اعتبار است.
وی با بیان اینکه این دفاتر شامل دفاتر صندوق سایر اقشار که شامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی هستند گفت : این دفاتر در صورت فاقد اعتبار و دارای نسخه سفید تا اطلاع ثانویه و اعلامی از سوی سازمان دارای اعتبار و قابل استفاده در تمامی مراکز تشخیص درمانی کشور و استان می باشند.
وی درباره اعتبار سایر دفاتر صندوقهای تحت پوشش بیمه سلامت هم اظهارداشت: اعتبار دفاتر سایر صندوقهای بیمه ای طبق روال گذشته است که در صورت هرگونه تغییرات اطلاع رسانی لازم به بیمه شدگان ارائه خواهد شد.
نوری زاده درباره سوء استفاده برخی شرکتهای سود جو در کشور با عناوین مختلف بصورت تلفنی یا حضوری با این سازمان گفت: هیچ شرکت و یانهاد یا موسسه ای، دولتی و یا خصوصی در این رابطه با بیمه سلامت وجود ندارد و در بیمه سلامت هم هیچ گونه خدمتی را بصورت حضوری در منازل یا بصورت تلفنی انجام نخواهند داد و ارائه هرگونه خدمت به بیمه شدگان بیمه سلامت از طریق دفاتر پیشخوان دولت طرف قراراد یا نمایندگی های بیمه سلامت در استان و با مراجعه حضوری در ادارات کل انجام می شود ،در غیر اینصورت از طریق نرم افزاهای تعریف شده و اطلاع رسانی شده معتبر از سوی بیمه سلامت است.
وی تاکید کرد: در صورت هرگونه مواردی از این قبیل بیمه شدگان می توانند با ارتباط تلفنی با شماره ۱۶۶۶ یا تلفنهای اداره کل واحد رسیدگی به شکایات در استان موضوع را درمیان گذاشته تا درآینده دچار مشکل در این زمینه نشوند.
مسئول روابط عمومی اداره کل در خاتمه یادآور شد: این اداره کل در سطح استان دارای ۲۵ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد است.
وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان مرکزی در شهرستان اراک دارای ۷ دفتر پیشخوان و یک نمایندگی است که خدمات قابل ارائه به بیش از۵۶۸ هزار نفر بیمه شده را ارائه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار