معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از بازگشت ۱۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی استان مرکزی به بیت المال به ارزش ۱۰۳ هزار و۲۵۰ میلیون ریال در سه ماه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 23 June 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی،محمودرضا بختیاری افزود: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی مقابله با زمین خواری و رفع تصرف از اراضی ملی است که با توجه به تشکیل یگان وبکارگیری عوامل انتظامی ونیروهای آموزش دیده حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می شود.
وی افزود: رفع تصرف صورت گرفته در سه ماه نخست امسال در ۱۷ عملیات جداگانه انجام شده است که شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی می شود.
معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد:بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این مدت متعلق به شهرستان شازند به میزان ۱۰۰هزارمتر مربع بوده که از این حیث شهرستان ساوه با ۴۵ هزار ۴۰۰متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.
وی اظهارداشت:از حیث ارزش ریالی هم بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزش ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که از این لحاظ شهرستان شازند با ۳۰میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.
وی در پایان از شهروندان در سراسر استان خواست با عمل به مسئولیت اجتماعی هرگونه زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی را به تلفن گویای ۱۶۵۶ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار