نماینده مردم شهرستانهای زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی گفت:مقوله فرهنگ می بایست در صدر همه فعالیتهای اجتماعی کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سبزی در نشست صمیمی با مدیران و فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد این شهرستان افزود:متاسفانه در حال حاضر فرهنگ اولویت کشور نیست و این مساله بسیار خطرناک است.
وی یادآورشد: تمامی پیامبران الهی شعارشات فرهنگ بوده است و این نشان از اهمیت موضوع دارد.
نماینده مردم شهرستانهای زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی هدف گذاری، اولویت بندی، ارزیابی و ارائه گزارش به مردم را مواردی دانست که می تواند مدیران کانونهای فرهنگی مساجد را در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری مساجد یاری کند.
وی افزود: دیدگاه همه مدیران فرهنگی کشور باید اعتقادی باشد و از سیاسی کاری بپرهیزند تاسطح بهره وری در سطح جامعه بالا برود.
احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در ابتدای این جلسه گفت: تعداد ۱۳۰باب مسجد در شهرستان وجود دارد که ۴۰ باب آن در حال حاضر فعال است و در آنها روحانی مستقر می باشد.
وی افزود:۲۳کانون فرهنگی هنری هم در مساجد این شهرستان فعالیت می کنند که اتفاقات فرهنگی هنری بسیار خوبی را در شهرستان رقم زده اند.
جوانمرد سامامدهی فضای مجازی را یکی از مهمترین نیازهای فرهنگی حال حاضر جامعه دانست و از نماینده مردم خواست تا نسبت به پیگیری این موضوع و همچنین پروژه تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی مامونیه به شکل ویژه ای بپردازد.
حجه الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه رسیدگی به کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به تغییر شیوه عملکرد ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری کشور، ثبت فعالیتها و مشخصات مدیران و اعضای کانونها در سامانه را ضروری دانست.
وی ظرفیت موجود درکانونهای فرهنگی هنری مساجد را بسیار خوب ارزیابی کرد وافزود: کانونهای فرهنگی هنری مساجد با کمی حمایت می توانند اثرات فرهنگی بسیار خوبی را در سطح جامعه برجای بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار