نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:کشته شدن رنگین پوستان آمریکا به دست پلیس این کشور، ماهیت اصلی سردمداران آمریکارا برای مردم ایران و جهان مشخص شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 12 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: این اتفاق‌ها از جنایات آمریکا که همواره مدعی حقوق بشر است و هر روز مردم ایران، سوریه و یمن را تحریم می‌کند، پرده برداشته شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران در اقدامات مقابله با کرونا نسبت به سایر کشورهای جهان موفق‌تر عمل کرد و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آمد یادآورشد: مردم، نیروهای مسلح، طلاب و کادر درمان کشور در چهار ماه اخیر در مقابله با کووید ۱۹ جهادی و عاشقانه خدمت کردند و افتخار آفریدند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه مقرر بود ۱۰۰ هزار بسته حمایتی با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در بین نیازمندان و ایتام استان مرکزی توزیع شود گفت: تا کنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده‌ است.
وی با اشاره به کمبود برخی اقلام بهداشتی در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی افزود: با اقدامات جهادی و تلاش مسئولان هم اینک با تامین داخل، جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای صادرکننده کیت‌های پزشکی، ماسک و لوازم بهداشتی تبدیل شده‌ است.
وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از طلبه‌های خواهر و برادر در کشور برای رضای خداوند به صورت خالصانه و صادقانه به صورت جهادی در غسل و تیمم اموات شرکت کردند اظهارداشت: ۶۰۰ نفر این افراد از استان مرکزی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون دارو و واکسن مخصوص این ویروس در جهان و کشور ساخته نشده است گفت: نیاز است برای جلوگیری از شیوع و طغیان کووید ۱۹ مردم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان به سه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، خمین و ساوه اختصاص یافته که با این میزان اعتبار بهره‌برداری از بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا سال آینده آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان این اعتبارات به بیمارستان خمین اختصاص یافته است ادامه داد: با اختصاص مابقی این اعتبارات، مشکل بیمارستان ساوه هم رفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار