رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از تهیه ۱۶۰ لباس و تجهیزات لازم برای آتش‌نشانان اراکی به صورت وارداتی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 10 June 2020

به گزارش تابناک مرکزی،مسعود آقازیارتی در مراسم رونمایی لباس‌های استاندار ماموران آتش‌نشان اراک در جمع خبرنگاران افزود: ماموران آتش‌نشان این سازمان پس از حدود ۱۲ سال به لباس‌های استاندارد نردیکی به آتش مجهز شده اند.
وی با بیان اینکه بحث خرید لباس‌های استاندارد چند سال در بودجه شهرداری مصوب می‌شد اما تاکنون محقق نشده بود گفت: عمر استاندارد این لباس‌ها ۱۰ سال است و به صورت عادی هر ۶ ماه یک بار باید با رعایت با دستورالعمل‌های ویژه شست و شو شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، قیمت هر لباس را ۱۵۷ میلیون ریال اعلام کرد وافزود:قیمت هر هود حریق هم هشت میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه این لباس‌ها به تعداد نیروهای عملیاتی سازمان است یادآورشد: برای ۱۰۰ نفر نیروی جدیدی که به زودی وارد سازمان می‌شوند حدود ۳۰ میلیارد ریال درخواست خرید لباس شده است.
آقازیارتی افزود: هود حریق برای نخستین بار در استان مرکزی خریداری شده و در زیر کلاه مخصوص آتش‌نشانان قرار می‌گیرد که مانع سوختن گردن و صورت ماموران در آتش می‌شود.
وی با بیان اینکه تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای آتش‌نشانان اراکی قدمی بزرگ در راستای حفظ جان آتش‌نشانان در حوادث مختلف است اظهارداشت: امید می رود سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز این سازمان هم تامین شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با بیان اینکه از ابتدای خردادماه جاری تاکنون بحث آتش‌سوزی در مراتع و مزارع کشاورزی افزایش چشمگیری داشته است گفت: در این مدت ۱۵ عملیات اطفای حریق انجام شده است.

تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای آتش‌نشانان اراکی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار