مدیر دفتر مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: کشاورزانی که براساس برنامه های پیک سایی این شرکت همکاری کنند از برق رایگان بهره مند می شوند.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 09 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس محمد نظام آبادی افزود: کشاورزان می توانند درساعات اوج مصرف برق ازساعت ۱۳تا ۱۷ در بازه زمانی ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور ،با خاموش کردن۴ساعته موتور پمپ های چاه مزارع در دوره پیک مصرف، سایر ۲۰ساعت شبانه روز را به صورت رایگان از برق استفاده کنند.
وی یادآورشد: در سال گذشته با همکاری ۱۰۲۷مشترک کشاورزی ۱۶.۷ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی در استان مرکزی صورت گرفته است و پاداشی به مبلغ ۵میلیارد و۱۰۰میلیون ریال در صورتحساب برق آنان لحاظ شده است.
وی افزود:بیش از ۷۳۸ هزار مشترک برق در استان مرکزی از خدمات این شرکت برخوردار هستند و ۱۰ هزار و ۳۵۸ مشترک کشاورزی حدود ۲۱درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص داده اند.
وی بابیان اینکه در تابستان با به ازای افزایش هردرجه دمای هوا ،۸۰۰مگاوات مصرف برق در کشور افزایش می یابد،افزود: در زمان پیک بار وسایل سرمایشی بیشترین استفاده برق را در بین مشترکان به خود اختصاص می‌دهند، طبق بررسی‌ها سالانه ۲۰ هزار مگاوات برق در این سیستم‌ها در کل کشور مصرف می‌شود که رقم بسیار زیادی است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: منظور از مصرف بهینه برق ،انتخاب روش ها،تدابیر و زمان مناسب در مصرف درست انرژی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار