رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۴۱ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۳۶ مورد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۴ مورد خمین و ۱ مورد هم در ساوه بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 03 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۲۴۴ نفر رسیده است.
وی یادآورشد: از ۳۶ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۶ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۱۰ مورد هم در بیمارستان بستری شده و یک مورد ساوه هم به صورت سرپایی بوده است.
دکتر جمالیان افزود: هر ۴ مورد جدید شهرستان خمین به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل می باشد.
وی اظهارداشت: از تعداد ۲۲۴۴ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۴۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۶۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۵۳۱ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
دکتر جمالیان گفت: در این ۲۴ ساعت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس همان ۱۷۳ مورد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار