نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:مسئولان در سال جهش تولید باید برای حفظ آرمانهای نظام اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 03 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درمراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که باحضور جمعی از مسئولان در محل بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد افزود : شجاعت، آرمان گرایی، مقاومت، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم مهمترین درس نهضت خمینی به مردم آزادی خواه دنیا بود.
وی یادآورشد: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در سال ۴۳ توطئه جنایتکارانه آمریکا در کاپیلاسیون را آشکار کرد که موفقیتی ماندگار در تاریخ است.
وی اظهارداشت: امام خمینی(ره) با رهبری هدایتگرانه خود انقلابی که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است را بنیان نهاد که سرمایه‌ای عظیم برای جهان اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: راه معمار کبیر انقلاب  پس از ارتحال خمینی کبیر هم با انتخاب جانشین شایسته آن حضرت ادامه دارد.
آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد از توهین رئیس جمهور آمریکا به سردار شهید سلیمانی، گفت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق می‌افتد و این اعتراضات بدترین شلاق محسوب می‌شود که به علت رفتارهای ناشایست و توهین آمیز رخ می‌دهد.
وی یادآورشد: رقیب دموکرات و چپ گرای ترامپ مالکین آمریکا را ۴۰۰ نفر مالک سه هزار میلیارد دلار بوده و ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق و ۱۵ میلیون نفر در خیابان‌ها آواره هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در جریان وال استریت مشخص شد یک درصد میلیونرهای اصلی آمریکا هستند و ۹۹ درصد دیگر در شرایطی ناعادلانه زیست می‌کنند.
آیت الله دری نجف آبادی  ترور شهید سلیمانی را نشانه ضعف آمریکا بیان کرد و گفت: استکبار جهانی در منطقه به دنبال معامل قرن و افزودن مناطق غربی رود اردن به اسرائیل بود اما با مقاومت مردم فلسطین به اهداف خود نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار