معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی با قدردانی از مردم مؤمن استان گفت: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیر حضوری و بیش از ۱۵۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود.
وی یادآور شد: از این مبلغ یک میلیاردو ۱۱۸ میلیون تومان زکات فطریه عام ، ۴۵ میلیون و ۸۱۳هزار تومان سهم سادات و۴۹۸ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کفاره عمد و غیر عمد بوده است.
وی گفت: در ماه مبارک امسال بیش از ۸میلیاردو ۸۷۳ میلیون تومان با کمک خیران به صورت نقدی و غیر نقدی برای اطعام نیازمندان هزینه شده است.
جلالی اضافه کرد: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سنوات گذشته و بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک‌هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.
وی گفت: افرادی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری#۰۸۶ *۸۸۷۷* ،شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و یا شماره کارت۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۴-۰۰۸۸ فطریه خود را برای کمک به اقشار کم بضاعت پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار