استان مرکزی
سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی رئیس هیات امنای هیات رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب با صدور حکمی از زحمات و تلاش‌های ارشد نظامی ارتش ایران در استان مرکزی در امر مبارزه با کرونا و برپایی نخستین نقاهتگاه ۱۰۰ تخته خوابی کشور در اراک قدردانی کرد
کد خبر: ۸۵۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 16 May 2020

تقدیر سردار ایزدی از ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی

 مرکزی دومین استان کشور بود که پس از قم خبر شیوع کرونا در آن منتشر شد و همین خبر کافی بود که همه  را برای مقابله با این بیماری بسیج کند.

کرونا بیماری بی‌رحمی که نامش؛ بیش از خود ویروس وحشت بر جان مردم انداخته بود، بی‌مهابا پیش‌ می‌رفت و مرد  و زن را یکی پس از دیگری روانه بیمارستان‌ها می‌کرد.

مقابله با بیماری کرونا و خدمات‌دهی مناسب به بیماران و افراد مبتلا به این بیماری نیازمند امکانات و تجهیزاتی بود که در ابتدای امر کمبود این امکانات به چشم می‌خورد و لزوم تامین امکانات ضروری را دو چندان می‌کرد.

با احساس این نیاز همه نیروها، دستگاه‌ها و امکانات استان مرکزی پای کار آمده و نیروهای ارتش در اقداماتی تحسین برانگیز برای نخستین بار در کشور نقاهتگاه ۱۰۰ تخته خوابی را با تمام امکانات رفاهی و بهداشتی و درمانی در شهر اراک برپا کردند.

نیروهای ارتش همچنین در کنار نیروهای جهادی در سطحی وسیع اقدام به گندزدایی معابر و خدمات‌رسانی به مردم کردند.

امروز سردار داود غیاثی‌راد نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  در حاشیه سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران استان به پاس قدردانی از خدمت‌رسانی ارتش در بحث بیماری کرونا در استان مرکزی لوح سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی رئیس هیات امنای هیات رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا را تقدیم سرهنگ قاسم جلیلوند فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش ایران در استان مرکزی کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار