مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: پیوند شهدا و قرآن ناگسستنی است زیرا عشق و ايمان هر دو پوشاننده هم و مكمل يكديگرند.
کد خبر: ۸۵۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 14 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی"، مرتضی انصاری فر در آستانه فرا رسیدن 21 ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) ،گفت:مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است و ایشان مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر ، خندق ، بدر و حنین بوسه می زنند.
وی در ادامه با آرزوی قبولی  طاعات و عبادات تمام شیعیان گفت:شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بیداری دل‌ها و بازگشت به سوی پروردگارت است چراکه در این شب‌ها بندگانی با زمزمه‌های یا «رب» و «الغوث» گفتن سنگر دیگری از عبادت را برای خود می‌سازند.
انصاری فر به عبادات رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:در  شب‌های ماه مبارک رمضان در جبهه‌ها حال و هوای دیگری داشت چرا که خون سرخ شهدا و رزمندگان در این شب‌ها سعادت و رستگاری را برایشان رقم می‌زد و رزمندگان با الهام از مجاهدت های پیامبر اکرم(ص) و یارانش در جنگ خندق با ایمانی پرشور پرتوانتر از همیشه به سوی دشمن راه می گشودند و آنان را به عقب می راندند تا خاک کشور را از لوث وجود دشمن بعثی پاک کنند و برخی از آنان با دهانی روزه به شهدای صدراسلام پیوستند تا مکتب ناب محمدی(ص) به ابدیت بپیوندد. 
وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه معنوی ختم گروهی قرآن کریم در حال برگزاریست و در این طرح هر نفر به نیابت از یک شهید یک جزء را تلاوت می و هدیه به روح مطهر شهدای گرانقدر می کند.
وی ادامه داد: با توجه به این روزهای کرونایی  برای جلوگیری از شیوع بیماری، اجرای این نوع  طرح‌ها سبب رشد معنوی، روحیه بخشی و تقرب بیشتر مردم نسبت به ارواح طیبه شهدا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار