مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 52 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد و 600 میلیون تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 12 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در این استان افزود: بشریت در سراسر زندگی خود در آزمون‌های بزرگ الهی قرار دارد و آن چیزی که حق‌تعالی از انسان در این امتحانات الهی انتظار دارد عمل صالح است که اخلاص در نیت و تقوای در عمل از مهمترین شروط عمل صالح است.
وی یادآورشد: در گام اول انقلاب اسلامی ملت ایران از امتحانات بزرگی پیروز بیرون آمدند و در چهل سال ابتدایی انقلاب توانستند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: بحران هایی همچون سیل در بهار۹۸ و ویروس کرونا با وجود تلخی هایی که دارد صحنه های زیبایی از خدمت‌رسانی و مجاهدت مردم را به صحنه گذاشت و بار دیگر جوانان را با همت های جهادی به میدان آورد، حضور گروه های مردمی و اقشار مختلف مردم از جامعه پزشکی تا طلاب، بسیجیان، دانشجویان و هیئات مذهبی نیازمندی های کشور و خلاءهای موجود را رفع کردند.
وی با بیان اینکه رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری راه روشنی را برایمان هموار کرد و موج ایثار و همدلی در کشور به وجود آورد ادامه داد: مدیریت اسلامی نشان داد با وجود تهدیدات، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی در برابر بحران‌ها بسیار کارآمد است و همت ایران اسلامی در حادثه کرونا در برابر سایر کشورها به وضوح مشخص شد.
حجت‌الاسلام قربانپور یادآورشد: این‌گونه آزمایشات ترویج معروفی است که برگرفته از ماهیت دین اسلام و انقلاب است و مشارکت بی نظیر ملت در این روزها نشان داد مردم ایران برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از هیچ تلاش فروگذار نخواهند کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در استان مرکزی اضافه کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی به جز بسته‌های معیشتی اولیه که تهیه و توزیع شد، بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی دیگر به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان و افراد آسیب دیده قرار گرفت.
وی گفت:مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) آغاز شد و مرحله سوم آن نیز در عید سعید فطر برگزار خواهد شد و بنا داریم این کار خداپسندانه تا عادی شدن شرایط ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار