مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: توسعه فرهنگی منجر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در جامعه می‎شود.
کد خبر: ۸۴۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 09 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،  حجت الاسلام عباس دانشی در دیدار با حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین افزود: استان مرکزی و شهرستان خمین از ظرفیت و پتانسیل فرهنگی بالایی برخوردار است و با تعامل و همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی می توانیم فعالیتهای بهتری را برنامه ریزی کنیم.
وی یادآورشد: لازم است در تعامل با همه دستگاه ها موضوعات فرهنگی شناسایی شود و برای برگزاری رویدادهای مناسبتی از جمله نمایشگاه کتاب، نمایشگاه قرآن، فضای مجازی و جشنواره های امام خمینی(ره) هماهنگی لازم انجام شود.
حجت الاسلام دانشی اضافه کرد: نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوعات فرهنگی بلند مدت است و ما نیز آمادگی داریم برای اجرای آنها همکاری لازم را انجام دهیم.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام سید علی حسینی پور گفت: وصیت نامه امام چراغ راهنماست و اگر در این مسیر برویم مشکلی نخواهیم داشت بنابراین جامعه و مسئولان باید ساده زیستی و اخلاق مداری را حفظ کنند.
امام جمعه خمین افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی غرب باید جدی گرفته شود و امروز کار فرهنگی تنها وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و همه باید همکاری کنند تا کارهاسامان یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار