مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از تامین زمین برای ساخت ۲۵۳۹ واحد مسکونی محرومان در اقدام ملی به میزان ۱۷۱ هزار مترمربع خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 07 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان با اشاره به تأمین و تحویل ۱۷۱ هزار مترمربع زمین به کمیته امداد ، بنیاد مسکن و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام برای ساخت واحدهای مسکونی افزود: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان در دو مرحله انجام شده است.
وی با بیان اینکه در مرحله اول تعداد ۱۹۹۱ واحد در شهرهای بالا و زیر
۱۰۰ هزار نفرجمعیت و۴۵۰۰ واحد در شهرهای جدید (مهاجران –امیر کبیر ) و در مرحله دوم ۱۴ هزار۳۸۹ نفرثبت نام کردند یادآورشد: اسامی متقاضیان مرحله دوم پس از پالایش و مطابقت با شرایط ثبت نامی که قبلاً مطرح شده بود ، اعلام می‌شود.
مرزبان با بیان اینکه ثبت نام کنندگان مرحله اول در حال تکمیل پرونده و معرفی به بانک برای افتتاح حساب هستند افزود : حدود ۳۲۰۰۰ متر مربع زمین در راستای طرح اقدام ملی برای مسکن محرومان برای احداث ۵۳۹ واحد تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره )شده است.
وی ادامه داد: همچنین به میزان ۵۲۰۰۰ مترمربع زمین برای احداث۸۰۰
واحد مسکونی در شهر ساوه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تحویل شده است.
مرزبان گفت: در شهرهای زیر۱۰۰ هزار نفر هم به میزان ۸۷۰۰۰
متر مربع زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث حدود۱۲۰۰ واحد در حال واگذاری است.
وی افزود: همچنین در راستای احداث پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی در حال پیگیری عقد قرارداد برای احداث ۷۶۸ واحد در شهر ساوه و ۲۴۰ واحد در شهر اراک هستیم.
مرزبان متذکر شد: براساس تعداد ثبت نام در هر یک از شهرستانهای استان و ظرفیت در نظر گرفته شده در حال نهایی کردن زمین هستیم و برای بقیه شهرستانها که مشکل کمبود زمین دولتی را داریم، کارگروه تامین زمین تشکیل وجلسات متعددی برگزار شده است و به زودی مشکل آنها هم مرتفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار