رئیس کمیته امداد اداره سربند گفت: در سال گذشته ۲۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهر سربند ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۴۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 06 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، کاظم علی فدائی افزود: هفت میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان وام اشتغال در سال ۹۸ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این منطقه اعطا شده است.
وی یادآورشد: مبلغ ۴۹۵ میلیون تومان این مبلغ از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مبلغ ۳۱۲۵ سه میلیارد و یکصدو بیست و پنج میلیون تومان آن از محل منابع بانک‌ها بنده ب تبصره ۱۶ و مبلغ ۳۲۸۵ سه میلیارد و دویست و هشتادو پنج میلیون تومان از محل منابع اشتغال روستایی (قانون توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی ) و مبلغ ۲۵۵ میلیون تومان از منابع صندوق مهر تأمین و به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی در بخش دامپروری، خدمات کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و کسب و صنایع‌دستی بوده است.
فدائی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در توانمندسازی مددجویان گفت: در سال گذشته ۱۶۲نفر از مددجویان آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفته و در دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت کردند.
رئیس کمیته امداد اداره سربند از نظارت‌های مستمر برای رفع مشکلات طرح‌های اشتغال خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۸۰۰ مورد بازدید از طرح‌ها توسط کارشناس فنی ،کارشناس اشتغال و رئیس اداره انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار