مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: همدلی و مساوات که خیر و برکتی برای مردم است در ماه رمضان افزایش یابد و مردم با دستگیری از نیازمندان از این ثواب بزرگ بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۴۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 05 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام ماشاالله عبدی با حضور در مراسم برگزاری رزمایش مومنانه در تفرش بااشاره به فضیلت ها و برکات ماه مبارک رمضان افزود:ماه رمضان ماه بهار قرآن است و همواره بر تلاوت این معجزه الهی تاکیده شده است بر همین اساس روزه داران حداقل یک بار قرآن را دربرنامه خود داشته باشند.
وی یادآورشد:توجه و حضور قلب دراین ماه به وسیله دعاهای روزانه ماه مبارک و دعا و نیایش‌های هنگام سحر و انس با قرآن کریم مورد تاکید بوده است و در این شرایط کشور نیاز مبرم و توجه ویژه به مسئله معنویت خواهدبود.
حجت الاسلام عبدی نقش بنیادی پدر و مادر را در آماده سازی فضای محيطی خانواده را برای فرزندان مهم برشمرد و گفت: پدر و مادر بايد مسائل شرعی در ایام ماه ماه مبارك رمضان به ویژه روزه داری را به نحو شايسته‌ای به فرزندان آموزش دهند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله افزود:اگر مردم زندگی جاری خود را بر اساس اصول و روش قرآنی تنظیم کنند، آینده مطلوب و موفق و مورد رضای پروردگار را به دنبال خواهد داشت و دستورات دین تاکنون براین بوده است.
وی بابیان اینکه در ماه رمضان درهای رحمت خداوند بر روی بندگان باز گشوده خواهد بود یادآورشد: رحمت و رحمانیت خداوند درماه رمضان افزون تر خواهد بود و در روايت اشاره شده است كه قرائت يك آيه از قرآن كريم در ماه رمضان ثواب يك ختم قرآن را دارد و اين گستردگی رحمت را نشان می دهد.
حجت الاسلام عبدی اظهارداشت : هر قدم و تلاشی که توسط هر فرد خیری برای رفع مشکلات و گرفتاری ها در همه زمینه ها برداشته شود کمک مومنانه به حساب می آید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله بااشاره به اینکه رزمایش همدلی همواره در جامعه به عنوان یک سنت حسنه و فرهنگ بوده است گفت: همدلی در تاریخ اسلام وملت ایران سبقه قدیمی دارد و یکدلی و مساوات توانسته رمز پیروزی برمشکلات باشد.
وی تاکید کرد: مشارکت‌های مردمی در این رزمایش عظیم مردم باید به یک شیوه زیبا و رسانه ای برای ترویج این رخداد بزرگ اجتماعی و شکل گیری فرهنگ غنی اسلامی انجام شود.
وی گفت: فراگیر شدن کرامت و معنویت ، ارتقاء عزت و شکوه امت اسلامی،همدلی و ایثاز از ثمرات و برکات این رزمایش بزرگ کمک مومنانه محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار