نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: برنامه‌ها و عملکرد کمیته امداد در راستای گسترش عدالت بوده و سلامت معنوی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت مهم ترین رسالت کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۴۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 05 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور ، مدیر کل جدید کمیته امداد استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری افزود:کمیته امداد نهادی خدمت رسان و نافع برای جامعه است که تاکنون در ایجاد اشتغال، توانمندسازی مددجویان، تکریم ایتام و تربیت انسان های شایسته گام های بلندی برداشته است.
وی با تأکید بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در ابعاد فرهنگی ، معنوی و اقتصادی یادآورشد: کمیته امداد امروز در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد و کارکنان و مسئولان این نهاد باید برای گسترش بیشتر عدالت، امانتداری ، تکریم ایتام وحفظ کرامت و منزلت نیازمندان بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان طرح مواسات و همدلی مومنانه رافرصت طلایی برای خدمت رسانی، احسان، انفاق،تحکیم اخوت، برادری، برابری، انسانیت و نوع دوستی دانست و گفت: اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه لبیک به ندای رهبری است و با اقدامات انجام شده تعداد صد هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند وآسیب دیده از کرنا توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار