باحضور وزیر نیرو:
۶طرح حوزه صنعت برق به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو در شهرستان استان مرکزی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۴۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 05 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، وزیر نیرو در این مراسم با اشاره به افتتاح۲۵۰ پروژه با۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار درسال جهش تولید گفت: پروژه‌های صنعت آب و برق از قبیل سدهای ذخیره، خطوط انتقال، شبکه آبرسانی، پست‌ها و خطوط انتقال فوق توزیع، توزیع برق و نیروگاه‌های تولید برق، درسال جاری درسراسر کشور افتتاح می‌شود.
رضا اردکانیان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۲۷ پروژه با سرمایه گذاری  ۳۳هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان در صنعت آب و برق در سراسر کشور در قالب پویش هر هفته «الف ب ایران» به بهره برداری رسید افزود: در سال جهش تولید این پویش ادامه دارد.
وزیر نیرو با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح‌هایی در استان‌های تهران، ایلام و مرکزی به بهره‌برداری رسیده است گفت: طرح‌های صنعت آب و برق استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده به بهره‌برداری می رسد.
اردکانیان درباره همکاری وزارت نیرو در شرایط کرونایی برای پرداخت قبوض آب و برق مشترکان گفت: دولت و وزارت نیرو با توجه به شرایط پیش‌آمده مهلتی را تا پایان اردیبهشت برای پرداخت قبوض مشترکان فراهم کرده اند که این مهلت تمدید نخواهد شد.

با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی ۲طرح آغاز و ۶ طرح حوزه صنعت برق در استان مرکزی افتتاح شد.
مدیر عامل برق منطقه ای باختر در این مراسم با اشاره به افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها با توسعه زیر ساخت ها وبسترهای صنعت برق استان ارتباط مستقیم دارد.
فرهاد شبیهی اعتبار این طرح ها را ۲۴۹میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: بخشی از این طرح ها شامل رونمایی از رله های فانکشن است که هزینه تولید این رله ها یک پنجم رله های وارداتی است وسرعت دسترسی وسرویس آنها بسیار مناسب است.
وی یادآورشد: بخشی از این رله ها با همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر،یک شرکت دانش بنیان و شرکت برق منطقه ای باختر طراحی وساخته شده است.
بهره برداری از سه طرح در حوزه توزیع برق بااعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان و یک طرح آب‌رسانی به شهر جدید امیرکبیر بااعتبار ۶۵ میلیارد تومان هم یکی دیگر از طرح هایی است که با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار