نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت گرامیداشت روز معلم را به فعالان و جهادگران حوزه تعلیم و تعلّم تبریک گفت.
کد خبر: ۸۴۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 01 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آمده است: نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری (ره) به‌نام روز بزرگداشت مقام معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، از زحمات معلمان فرهیخته کشور «این تلاش‌گران فرهیخته، متعهد و اندیشمند عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان» تقدیر کرد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام می افزاید: مجاهدت‌های ایثارگرانه معلمان بزرگ در ساحت مقدس مدرسه و دانشگاه و حوزه‌های علمیه همواره در اذهان و نیز در جریده تاریخ ماندگار است و همچون گذشته بالندگی و تعالی ایران اسلامی و تحقق شعار سال ۹۹ یعنی "جهش تولید" با تلاش فرهیختگان و جهادگران جبهه علم و دانش میسر است.
وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: شهید مرتضی مطهری الگویی نمونه برای جامعه بزرگ معلمان و اساتید مدارس و مراکز علمی ایران اسلامی است و نامگذاری این روز به نام معلم ، یادآوری بر تلاش و مجاهدت معلمان در عرصه علم و تربیت کشور عزیزمان ایران است.
آیت ‌الله دری نجف‌آبادی یادآورشده است: اعتلای فرهنگ و اندیشه کشور در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان مرکزی در مقاطع مختلف تحصیلی، تبریک و تهنیت عرض می کنم و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری و سعه صدر خاص این حرفه مقدس و پرانگیزه و مصمم‌تر از همیشه برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می‌کنند، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار