کد خبر: ۸۴۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 30 April 2020

ترسناک ترین جنگل دنیا

 
کشور ژاپن از دیرباز جزء کشورهای گردشگری و توریست پذیر دنیا بوده که بسیاری از آنها به قصد تجارت به ژاپن سفر می کردند، امروزه در ژاپن آمار خودکشی در بین جوان ها و نوجوان ها بالا رفته اما مسئولان نتوانسته اند دلیل اصلی آن را پیدا کنند، یکی از مکان های محبوب برای کسانی که قصد خودکشی دارند و به همین خاطر آمار خودکشی در آن بالا است جنگل آئوکی گاهارا بوده که در بین مردمان ژاپن و همچنین گردشگران به اسم جنگل درختان خاموش مشهور می باشد. 
 
 
ترسناک ترین جنگل جهان
 
 
این جنگل که ترسناک ترین جنگل دنیا معرفی شده است در حوالی شهر فوجیکاناوا قرار دارد. جنگل آئوکی گاهارا که به معنی دریایی از درختان بوده که به دلیل ازدحام زیاد درختان و پیچ و خمی که در بین آنها وجود دارد نام گذاری شده، درختان این جنگل مخوف به قدری زیاد و در میان هم رشد کرده اند که به سختی نور آفتاب از بین شاخه ها عبور کرده و اکثر مواقع جنگل کاملا تاریک می باشد که می توان گفت یکی از دلایل مهم برای نام گذاری آن به عنوان ترسناک ترین جنگل دنیا روشنایی کم آن می باشد. گردشگران تور ژاپن اطراف جنگل تابلو های اخطار دهنده وجود داشته و برخی اوقات واحد های گشتی پلیس ژاپن در این جنگل گشت می زنند زیرا سالانه 100 نفر در این جنگل خودکشی می کنند که می توان گفت آماری تاسف بار است. این جنگل در زمره عجیب ترین جنگل های دنیا نیز جای گرفته است چرا که رشد درختان در این جنگل بسیار زیاد می باشد. 
 
 
وحشتناک ترین جنگل های جهان
 
 
گردشگران تور ژاپن که علاقه زیادی به مکان های ترسناک و مخوف را دارند می توانند از سه راه به ترسناک ترین جنگل دنیا یا همان جنگل درختان خاموش بروند و با حجم زیادی از آدرنالین، هیجان و دلهره همراه شوند، همانطور که اشاره شد این جنگل در نزدیکی شهر فوجیکاوا واقع شده که گردشگران می توانند از این شهر به وسیله قطار به جنگل بروند اما بهتر است که به همراه ماشین باشید تا دسترسی سریع تر و بیشتری به جنگل داشته باشید همچنین می توانید با تورهایی که برای بازدید از جنگل وجود دارد همراه شوید.
 
 
جنگل های ترسناک جهان
 
 
اگر مکان های ترسناکی از این دست شما را شگفت زده می کند جالب است بدانید که در ایران نیز مکان های ترسناکی وجود دارد، برای شناختن ابن مکان ها می توانید ترسناک ترین جنگل های ایران را مطالعه کنید و با این جنگل ها آشنا شوید.
 
ترسناک ترین جنگل ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار