رئیس اداره سنجش وارزیابی مهارت فنی وحرفه ای استان اعلام کرد:
رئیس اداره سنجش و ارزیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از صدور بیش از 19 هزار 274نفر گواهینامه مهارتی فنی و حرفه در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 27 April 2020

رئیس اداره سنجش و ارزیابی مهارت اداره کل 

به تابناک مرکزی ،حسین رسولی با اشاره به اینکه آزمون های فنی و حرفه ای در دو بخش کتبی کاغذی و آنلاین برگزار می شود افزود: آزمون های کتبی کاغذی شامل آزمون های سیار روستایی، زندان ها، پادگان ها و صنعت ساختمان است وبقیه آزمون ها به صورت آنلاین و پایان دوره در مراکز دولتی و آموزشگاه ها برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه 10هزار و 706 نفر در بخش آزمون های هماهنگ کتبی در طی سال گذشته شرکت کرده اند، یادآورشد: 7هزار و 152 نفر در این بخش نمره قبولی را کسب کرده اند.
رسولی در ادامه به آزمون کتبی صنعت ساختمان اشاره کرد وافزود: در این بخش نیز 2 هزار و 45نفر معرفی به آزمون معرفی شدند که یک هزار و 1هزارو475 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.
ایشان همچنین به انعقاد تفاهم نامه با صنایع دستی و قالی بافی نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز 22 نفر معرفی شدند که 16نفر موفق به اخذ نمره قبولی شدند.
وی همچنین با بیان اینکه در بحث آزمون الکترونیکی 13 هزار و 515نفر معرفی به ازمون داشتیم، اظهارداشت: 9 هزار و 411 نفر قبول شدند و در آزمون اصناف نیز 13225 نفر معرفی شده به آزمون بودند که 1221 نفر موفق به اخذ نمره قبولی و دریافت مجوز شدند.
رسولی با بیان اینکه در سال گذشته 27هزار و 513 نفر معرفی به آزمون شدند، افزود: 19هزار و 274 نفر قبولی در این مدت داشتیم و از این تعداد 1هزار 500فقره کارت مهارتی در حوزه صنعت ساختمان صادر و تحویل گروههای هدف قرارگرفته است.
مسئول اداره سنجش و ارزیابی مهارت اداره کل اظهارداشت: تعداد مهارت آموزانی که توانسته اند در دومرحله آزمون کتبی و عملی موفق به کسب نمره قبولی شدند16 هزار و 561نفر بوده که با مراجعه به وب سایت پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نسبت به دریافت گواهینامه مهارتی خود اقدام کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار