معاون سیاسی استانداری مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: صنوفی که موارد لازم در دستوالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند باید مهروموم شوند.
کد خبر: ۸۴۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 26 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی، عادی شدن رفتارهای مردم در مقابل ویروس کرونا نگران کننده دانست وافزود: این بیماری همچنان وجود دارد بنابراین دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق و ویژه از سوی مردم، کسبه، اصناف، کارمندان و کارگران رعایت شود.
وی با بیان اینکه همه باید برای کاهش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم کمک دهند یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی باید وضعیت سفید، زرد و قرمز شهرستان‌های این استان را مشخص کند و گشت مشترکی از دانشگاه علوم پزشکی، اصناف و اماکن با نظارت فرمانداران شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی و بازدیدهای ویژه‌ای از صنوف، ادارات و کارخانه‌ها به عمل آورند.
وی اضافه کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی باید اسامی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی این استان را که نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت هستند و تخلفاتی داشته‌اند را اعلام کند تا برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد.
اکرمی با بیان اینکه ادارات هم مکلف به اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مدیران دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند همچنین مدیران کل فنی و حرفه‌ای و ورزش و جوانان استان هم باید آماری از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و فعالیت‌های ورزشی که امکان فعالیت برای آنها با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، اعلام کند تا در کمیته کارشناسی بررسی و تصمیم‌گیری لازم برای این بخش‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار