مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مسابقه مجازی «پخت غذاهای محلی و اجرای بازیهای بومی محلی استان مرکزی در شهرستانهای استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 06 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی علیرضا ایزدی گفت: بازی های بومی محلی می تواند موجب ایجاد نشاط اجتماعی باشد و در شرایط فعلی می تواند بسیار موثر هستند و تلاش می شود بازی های سنتی در تمام شهرستان های این استان به شکل بهتری جا بیفتد.»
ایزدی در ادامه گفت: بدین منظور اداره کل میراث فرهنگی استان اقدام به برگزاری مسابقه مجازی عکس و فیلم آیین‌های سنتی با عنوان " پخت غذاهای محلی و اجرای بازیهای بومی محلی استان " کرده است.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هم‌وطنان در خانه برای مصون ماندن از بیماری کرونا و برای غنی شدن ایام ماندن در خانه، این مسابقه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند از نحوه پخت غذاهای محلی خود و از تزئین غذا در منزل فیلم های کوتاه تهیه کنند و به این مسابقه ارسال کنند.
وی افزود : همچنین علاقمندان می توانند در کنار اعضای خانواده با اجرای بازیهای بومی محلی در منزل می توانند عکس و فیلم کوتاه تهیه و جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، گفت: در این مسابقه هر بخش سه برگزیده خواهد داشت که هدایای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینستاگراامی markazi_cthh
عکس و فیلم‌های خود را از تاریخ ۱۵ تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ به این آدرس ارسال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار