فرمانده انتظامي شهرستان شازند:
فرمانده انتظامي شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای ممنوعه در محورهای مواصلاتی این شهرستان و کشف 450 لیتر الکل طبی قاچاق در بازرسی از آن خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 03 April 2020
به گزارش تابناک مرکزی نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد عقیل سلگی"با اعلام اين خبر اظهار داشت: روزگذشته مأموران انتظامي ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان شازند به منظور مقابله با محتکران و قاچاقچیان لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم، با انجام عملیاتی به هنگام، یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف 450 ليتر الكل طبی قاچاق از داخل آن شدند.

وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند در پایان با اشاره به این که پلیس به هيچ عنوان اجازه احتکار و قاچاق اقلام دارويي و تجهيزات پزشكي و بهداشتی مورد نیاز مردم را به افراد سودجو نخواهد داد افزود: شهروندان در صورت مشاهده احتکار مواد ضد عفونی کننده و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق از سوی این افراد، می توانند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به شناسائي و دستگيري متخلفان اقدام شود./

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار