رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۸۰۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.
کد خبر: ۸۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 02 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۸۰۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۸ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه می باشند.
دکتر جمالیان در ادامه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری ۱۰۴ نفر می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۲۰ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ مورد اراک، ۵ مورد ساوه و زرندیه، ۲ مورد دلیجان، ۱ مورد آشتیان، ۲ مورد خمین و ۱ مورد فراهان بوده است.
وی گفت: در طرح غربالگری فعال ۸۲ درصد جمعیت را غربالگری فعال کرده ایم و این یعنی یک میلیون و صد و هفتاد و دو هزار و دویست و هفتاد نفر از جمعیت استان مرکزی
دکتر جمالیان در ادامه تصریح کرد: ساوه و زرندیه با ۴۱۴ مورد، اراک با ۴۱۱ مورد و دلیجان با ۱۳۵ مورد بیشترین موارد ابتلا را در استان مرکزی به کووید۱۹ از زمان شیوع این بیماری داشته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار