رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۱۷۳ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۳۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 01 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۸۰۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۳۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه می باشند.
دکتر جمالیان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری ۱۰۱ نفر می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۳۰ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ مورد اراک، ۳ مورد ساوه و زرندیه، ۲ مورد خمین، ۲ مورد فراهان، ۱ مورد محلات، ۳ مورد شازند، ۲ مورد تفرش، ۴ مورد خنداب و ۲ مورد هم دلیجان بوده است.
دکتر جمالیان در ادامه تصریح کرد: ساوه و زرندیه با ۴۰۹ مورد، اراک با ۴۰۲ مورد و دلیجان با ۱۳۳ مورد بیشترین موارد ابتلا را در استان مرکزی به کووید۱۹ از زمان شیوع این بیماری داشته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار