فرمانده سپاه ناحیه شازند :
سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: سپاه و بسیج از بطن ملت و تکلیفش خدمتگزاری است بنابراین مردم آسوده باشند که ستون محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی در مقابل پیش آمدها نظیر ویروس منحوس کرونا تا شکست و ریشه کنی آن در کنار مردم خواهند ماند.
کد خبر: ۸۳۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 31 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، وی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان خبرداد وافزود: همزمان با سایر نقاط کشور و استان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا پاسداران و بسیجیان این شهرستان خود جوش و متعهدانه وارد میدان جهاد شدند.
وی افزود: اطلاع رسانی و آموزش در زمینه رعایت نکات بهداشتی در مقابله با کرونا برای مردم از طریق سیستم های اطلاع رسانی و خودروی حامل بلندگو به ویژه در نقاط روستایی از اولین اقدامات بود.

سرهنگ مهجوری گفت:ضد عفونی کردن معابر اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان توسط گروه های جهادی با حمایت مردمی به صورت شبانه روز انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اینکه توزیع محلول‌های ضد عفونی ، ماسک و بروشور در درب منازل از همان ابتدا افزود:
غربالگری آحاد مردم برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع آن با برقراری تیم های ایست و بازرسی انجام شد و همچنان ادامه دارد.

وی ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی در زمینه تولید ماسک و سایر اقلام توزیعی را اولویت اول دانست وگفت: باهمکاری های انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان تمامی کارگاه های تولید ماسک و مواد توزیعی مرتبا با نظارت های صورت گرفته مورد ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی قرار می گیرد.

سرهنگ مهجوری اظهار داشت : با توجه به مشکلات پیش آمده اقتصادی در این ایام تهیه و توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و قشر کم برخوردار انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار