نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ۱۲فروردین ماه را تجلی واقعی اراده و عزم راسخ مردم در تعیین سرنوشت کشور ونشان از روحیه استقلال طلبی وآزادی خواهی ملت رشید ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۳۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 31 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی را نمادی ماندگار از مردم سالاری در ایران اسلامی اعلام کرد وافزود: مردم مومن و فهیم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ بلوغ سیاسی خود را با آرای قاطع به جمهوری اسلامی نشان دادند و انقلاب اسلامی را که نوید بخش گسترش حکومت عدل است، تایید کردند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین روزی ملت سلحشور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای خط بطلان بر نقشه‌های شوم دشمنان کشیدند و مسیری را که امام راحل برای ملت ترسیم کرد با جان و دل پذیرفتند.
در ادامه این بیانیه آمده است: با گذشت ۴۱ سال ملت از عمر با عزت نظام جمهوری اسلامی ملت همیشه در صحنه همچنان بر اصول و مبانی انقلابشان ایستاده‌اند و با وجود تحریم‌ها و فشار اقتصادی تا پای جان از آن صیانت می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ۱۲ فروردین نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادی‌خواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم در قالب همه‌پرسی ظهور یافت.
در ادامه این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت بادرایت و انقلابی به پیروزی رسید و راهش را در سایه حمایت مردم ادامه داده و موفقیت و گام های مهمی را به یادگار گذاشته است.

۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ اولین همه پرسی در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در آن بیش ۹۸ و ۲ صدم درصد از مردم به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و این روز از سوی امام خمینی(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار