استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خوانساری و تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمانی این بیمارستان گفت: این استان با تلاش نیروهای جهادی و مردم در تولید تجهیزات بهداشتی به خودکفایی رسیده است.
کد خبر: ۸۳۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 30 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقازاده  بیان کرد: استان مرکزی از ظرفیت مردم استفاده شایانی در این برهه داشته و بلافاصله پس از شیوع این بیماری با تلاش نیروهای جهادی و مردم در تولید تجهیزات بهداشتی به خودکفایی رسیده است و ابتکارات قابل توجهی را در این راستا شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آغازین سال 99 با استفاده از همه این ظرفیت ها به شکوفایی استعدادها دست یافته ایم، گفت: تمامی کارگاه های فعال شده برای تامین و تولید تجهیزات مورد نیاز مانند ماسک، مردمی است و توسط بسیج در مدار تولید قرار گرفته اند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز، روزهایی همچون روزهای جنگ را شاهدیم، گفت: در هشت سال دفاع مقدس در هر نقطه از کشور شاهد فعالیت کارگاه هایی بودیم که به رفع نیازهای جامعه کمک می کردند و در واقع روزهای جنگ در حال تکرار است.

وی افزود: رفتارهای این روزهای مردم در واقع یک روحیه بسیجی است که متبلور شده و نمادی از وحدت مردم و روحیه انقلابی بشمار می رود. امیدواریم در روزهای آینده با این روحیه و برنامه ریزی های مناسب، نیازها رفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار