رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۷۴۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.
کد خبر: ۸۳۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 29 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۷۴۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

وی در ادامه گفت : از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۰۸۶ نفر رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.
دکتر جمالیان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری ۸۵ نفر می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۳۶ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ مورد اراک، ۱۶ مورد ساوه و زرندیه، ۲ مورد کمیجان، ۲ مورد شازند، ۲ مورد محلات، ۴ مورد دلیجان، ۱ مورد خنداب و ۱ مورد فراهان بوده است.
گفتنی است مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری در کشور به ۳۸۳۰۹ مورد رسیده است و متاسفانه شمار درگذشتگان کووید۱۹ در کشور ۲۶۴۰ نفر می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار