مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:صنعت برق همیشه در کنار مردم برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن در مواقع بحرانی ایستاده است.
کد خبر: ۸۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 29 March 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد اله داد افزود: کارکنان این شرکت با تلاش های شبانه روزی برای تامین برق بی وقفه و مستمر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و تمام اکیپ های عملیاتی این شرکت درکنار مدافعان سلامت در حالت آماده باش هستند.
وی یادآورشد:با شیوع ویروس کرونا ،اپراتورهای مرکز ۱۲۱توزیع برق استان مرکزی در منزل به تماس گیرندگان از طریق ( contact center) پاسخ می دهند.

مهندس اله داد با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا ،کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است ،افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد،نیز می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه حضور همکاران اداری شرکت بنا بر تصمیمات استانی و ستاد انتظامی اجتماعی مقابله با کرونا به صورت دور کاری و تقلیل در ساعات اداری و حضور حداقلی به گونه ای که در اجرای فعالیت ها و ارائه خدمات رسانی به مردم شریف استان خللی وارد نکند، انجام می پذیرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۳۰۰ نفر از کارکنان این شرکت به صورت مستمر در ۱۲ توزیع برق شهرستان پایداری و استمرار تامین برق مطمئن را بر عهده دارند .
وی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در زمینه ی ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت www. mpedc. ir ، تلفن۱۲۱ ، سامانه پیامکی پیک۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱،پرداخت صورتحساب از طریق تماس با ۱۵۲۱ و اپلیکیشن همراه برق و...کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد:برای جلوگیری از مراجعات متقاضیان و مشترکین حتی در ایام تعطیل ، پاسخگویی و ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ از طریق شماره ۱۲۱ انجام می شود.
مهندس اله داد با بیان اینکه با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی با ویژه در شرایط حساس کنونی به دلیل پیشگیری از توسعه ویروس کرونا ،امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است،افزود:روش ایجاد ارتباط تصویری با مدیرعامل با ارسال کلمه " تماس تصویری" به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ و از طریق ارسال پیامک، زمان دقیق ایجاد ارتباط از طریق همین سامانه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی می شود،کارکنان این شرکت با تماس با مشترکین و ایجاد ارتباط تصویری چهره به چهره و مستقیم با مدیران ارشد درخواست های مشترکین را روزانه بررسی می کنند.
وی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی باهدف همیاری کادر درمانی در پیشگیری شیوع ویروس کرونا و کمک به اقتصاد خانواده ها اقدام به تقسیط هزینه انشعاب برق و عدم افزایش هزینه انشعاب برق برای متقاضیان خانگی کرده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه امروز کادر درمان کشور اعم از پزشکان، پرستاران، کمک پرستاران و … در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، افزود: هموطنان باید با رعایت نکات بهداشتی در شکست زنجیره شیوع ویروس کرونا کادر درمانی را یاری دهند.
مهندس اله داد افزود:صنعت عظیم برق کشور در این مدت پابه پای کادر درمانی با تولید برق مطمئن و پایدار تلاش کردند تا سیستم های بیمارستانی و پزشکی لحظه ای بی برق نشود تا حلقه این ویروس شکسته شود.
وی بابیان اینکه کمپین( #صنعت_برق_همیشه_بیدار )نقش مهمی در اطلاع رسانی ارائه خدمات صنعت برق به هموطنان و تبادل دانش و تجربیات کارکنان خدوم این صنعت بزرگ و پرافتخار دارد،افزود:صنعت برق همیشه در کنار مردم در مواقع بحرانی برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار