تنظیم بازار؛
توزیع اقلام کالاهای اساسی در استان مرکزی امسال از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ برابر افزایش یافته‌ است
کد خبر: ۸۳۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 29 March 2020
ده برابر شدن توزیع اقلام اساسی در استان مرکزی

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: ۳۲ هزار تن کالای اساسی شامل برنج و شکر پارسال از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی با نرخ مصوب دولتی بین مردم استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ برابر افزایش یافته‌ است.

ملکی افزود: سه هزار تن برنج و روغن در سال ۹۷ با نرخ مصوب دولتی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در سطح شهرهای استان توزیع شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۶ هزار تن شکر و ۶ هزار تن برنج با نرخ مصوب دولتی در راستای تنظیم بازار در این استان توزیع شده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارهای استان به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی ذخیره شده و در این راستا هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

ملکی، ذخیره سیلوهای گندم استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: گندم مورد نیاز استان تاپایان فصل برداشت و آغاز خرید تضمینی این محصول در سیلوها ذخیره شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبه دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا به نانوایی ها ابلاغ شده اشاره کرد، گفت: رعایت بهداشت فردی، خودداری از پهن کردن نان، ممانعت از دریافت پول نقد، استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای توسط مشتریان، جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل محل تهیه و پخت نان را از جمله موارد ابلاغ شده به نانوایی‌ها برای مقابله با ویروس کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار