استان مرکزی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی از برخورد با ۷۳۵ نفر قانون‌شکن اجتماعی و مزاحم خیابانی سال گذشته در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۸۳۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 28 March 2020

کارنامه برخورد قانون با هنجار شکنی در جامعه

قاسمی با اشاره به اینکه  ۷۳۵ نفر قانون‌شکن اجتماعی و مزاحمان خیابانی سال گذشته در نقاط مختلف این استان دستگیر شدند، افزود: ۵۶۴ نفر از این افراد با دریافت تعهد آزاد و ۱۵۶ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در برخورد با قانون‌شکنان اجتماعی و مزاحمان خیابانی، یک‌هزار و ۵۳۹ نفر تذکر لسانی گرفتند و در این فرآیند ۷۳ خودرو نیز توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی بیان کرد: در حوزه کشف حجاب نیز سال گذشته هزار و ۳۷۰ نفر دستگیر شدند که ۷۸۵ نفر از آنان تعهد کتبی دادند و ۵۸۵ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی  بیان کرد: در این مدت یک‌هزار و ۲۵۴ مورد دستگیری در حوزه ناهنجاری‌های صوتی استان انجام شد که یک‌هزار و ۲۰۴ نفر تعهد در قبال بزه خود تعهد دادند و ۵۰ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار