با دستور استاندار مرکزی ورودی منطقه گردشگری گردو اراک مسدود شد
کد خبر: ۸۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 26 March 2020

سیدعلی آقازاده استاندارمرکزی: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد ازدحام مردم در برخی مکان‌های تفریحی اراک ازجمله دره گردو بوده ایم و طبق بخشنامه وزارت کشور تمام مراکز تجمع باید تعطیل شود

تعطیلی پارک‌ها و تفرج گاه‌های استان مرکزی

آقازاده افزود: بر همین اساس مسیر ورودی به دره گردو اراک مسدود شده و اجازه ورود همشهریان به این مکان تفریحی داده نخواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین تمام پارک‌های استان مرکزی هم تعطیل خواهد شد و امسال روز طبیعت متفاوتی خواهیم داشت و از تمام مردم تقاضا می‌کنیم که در خانه هایشان بمانند.

تفرجگاه‌های بزرگ شهر ساوه بسته شد

سید مهدی حسینی شهردار ساوه هم از مسدود شدن ورودی‌های سد الغدیر، دریاچه تفریحی، بام ساوه و پارک جنگلی خبر داد.

کلیه جاذبه‌های گردشگری  استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیلند

ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی هم گفت: در ایام نوروز امسال درصد اشغال هتل‌های استان مرکزی صفر بوده و هیچ مسافری در هتل‌های استان مرکزی اقامت نداشته است.

ایزدی افزود: در روز‌های اخیر ۱۸ هتل و ۷ مهمانپذیر استان پذیرای مسافر نبوده اند و کلیه جاذبه‌های گردشگری، سفره خانه‌های سنتی و واحد‌های پذیرایی بین راهی شهرستان‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا تمام مراکز تجمع باید تعطیل شود.

اصناف غیرضرورهم باید تا ۱۵ فرودین ماه تعطیل باشد که در استان مرکزی بازار، مراکز تجاری بزرگ و اصناف غیرضرور را شامل می‌شود و نظارت‌هادر این راستا باید با جدیت اعمال شود.

دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی هم باید شمار نیرو‌های خود را تا پانزدهم فروردین ماه در روز‌های کاری، حداقل ۵۰ درصد کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار