سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:
جواد حسنی سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: روزانه سه هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده از واحد‌های تولیدی استان دریافت و پس از بسته بندی توسط داروخانه ها، فروشگاه‌ها و واحد‌های بهداشتی توزیع می‌شود
کد خبر: ۸۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 25 March 2020

توزیع روزانه ۱۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی در استان مرکزی

جوادحسنی امروز چهارشنبه ششم فروردین، در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچگونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود نداشته و  برنج، شکر، روغن، مرغ و گوشت به خوبی در سطح استان عرضه شده و در بسیاری از این اقلام شاهد کاهش قیمت نیز بوده‌ایم.

وی در خصوص عرضه میوه در ایام پایانی سال با قیمت مصوب افزود: استان مرکزی در این زمینه جزو استان‌های دارای عملکرد مطلوب بوده و بیش از ۷۰ درصد از میوه ذخیره سازی شده در سطح استان توزیع شده و هنوز هم انتظار می رود تا پایان تعطیلات روند توزیع میوه به همین خوبی ادامه داشته باشد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در رابطه با مواد ضدعفونی کننده و ماسک تصریح کرد: روزانه قریب به سه هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی از واحدهای دریافت کننده دریافت و بسته بندی شده و در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی عرضه می‌شود.

حسنی بیان کرد: روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های متمرکز مستقر در استان که تاییدیه از دانشگاه علوم پزشکی دارند تولید شده و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد واحدهای نانوایی در سطح استان در حال پخت نان هستند و از مردم نیز تقاضا داریم برای تهیه نان از کارتخوان استفاده کرده و در راستای تهیه سایر مایحتاج خود، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه قرارگاه پدافند زیستی، به جز چند واحد ضروری برای تامین مایحتاج ضروری مردم، باقی صنوف مکلف به تعطیلی هستند که این مهم توسط بازرسان نیز رصد و بررسی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار