رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۸۸۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 23 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۵۴۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است که برای همه بیماران کووید۱۹ آرزوی بهبودی و بازگشت به آغوش خانواده را داریم.
وی گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۲۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه تا کنون ۵۲ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۳۶ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ مورد اراک، ۱۱مورد ساوه و زرندیه، دلیجان۵ مورد، محلات ۲ مورد، آشتیان ۲مورد و تفرش ۱مورد بوده است.
دکتر جمالیان در پایان تاکید کرد: از همه هم استانی های عزیز درخواست داریم که در این روزهای نوروز از دید و بازدید خودداری نمایند و با دیدار اقوام و آشنایان مسبب انتشار این ویروس نباشند، چرا که یک دید و بازدید ساده می تواند به قیمت جان آنان تمام شود و سالمندان و افراد مسن خانواده از گروههای در معرض خطر در برابر کروناویروس در جامعه می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار