استاندار مرکزی:
در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به ریاست استاندار با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،رئيس كل دادگستري استان ،فرماندهان نظامي و انتظامي استان ،مدیران و مسئولین مربوطه و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران و مسئولین شهرستانها بررسی و تشریح شد .
کد خبر: ۸۳۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 21 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی استاندار مرکزی در نشست پدافند زیستی استان گفت:موانع توزیع سه و نیم تن الکل روزانه در این استان باید برطرف تا نیازهای عمومی به ویژه شهروندان جامه عمل بپوشد.

آقازاده اظهار کرد: با توجه به آغاز تولید ماسک توسط بخش خصوصی و بسیج و اختصاص سهمیه از تولیدات کارخانه تولید ماسک زرندیه به استان مرکزی، ماسک مورد نظر استان با نظارت سازمان صمت و از طریق اتاق اصناف پیگیری می شود. همچنین با توجه به روند ثبات وضعیت کرونا در استان ، این موفقیت با همکاری مردم، اصناف و تلاش بخش درمان استان مرکزی محقق شده‌است اما تداوم رعایت موازین ایمنی به ویژه در منزل ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری همچنان بایستی مد نظر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود برخی گزارش‌ها مبنی بر رعایت نشدن مسائل بهداشت اولیه توسط پمپ بنزین‌های استان، با تصویب قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی جایگاه های عرضه بنزین بایستی در خصوص تحقق رعایت دستورالعمل های ابلاغی اهتمام ورزند.اکنون تمامی مسافران ورودی‌ و خروجی به شهرستان‌های استان مرکزی توسط بازرسی قرارگاه زیستی استان مورد معاینه و تب سنجی شده و در صورت مشاهده هرگونه مشکل راهنمایی‌های لازم به این افراد ارایه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار