فرمانده انتظامی استان مرکزی
 فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان های کشور بیان داشت: 384 کیلوگرم تریاک و عملیات طی 3عملیات مشترک پلیسی با استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۸۳۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 March 2020
به گزارش تابناک مرکزی نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "حسن مفخمی شهرستانی"  در این باره گفت: در سال جاری با هدف گذاری های انجام شده از سوی پلیس استان، عملیات های متعددی در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان های مرکزی برنامه ریزی و اجرایی شد.

وی با اشاره به آخرین عملیات پلیس استان مرکزی که با همکاری پلیس استان فارس در دستگیری 3 باند مواد مخدر انجام پذیرفت، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی شبانه روزی از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و قصد آنان برای ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس و با مراقبت های نامحسوس انجام شده، قاچاقچیان که با 3 دستگاه خودرو در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس بودند، شناسایی و عملیات دستگیری آنان با همکاری پلیس استان فارس آغاز شد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه در این عملیات ها،3دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و 4قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده، 218 كيلوگرم ترياك و 166 كيلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به قاطعیت و عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور، ادامه داد: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.*

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار