کرونا
به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دو کارخانه مهم و تولیدی "هپکو" و "آذرآب" تا پایان سال ۱۳۹۸ تعطیل شد
کد خبر: ۸۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 16 March 2020

آخرین اخبار کرونا در استان مرکزی| تعطیلی 2 کارخانه تولیدی استان مرکزی به سبب شیوع کرونا

 به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دو کارخانه مهم و تولیدی "هپکو" و "آذرآب" در اراک تا پایان اسفندماه تعطیل شدند و پس از سال ۹۸ این دو شرکت کار خود را از سر خواهند گرفت.

«ابوذر جعفری» رئیس شورای کارگری شرکت هپکو اراک با تایید این خبر گفت: فعالیت تولید در این واحد صنعتی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان اسفندماه ۹۸ متوقف شد، هر چند تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت هپکو اراک گزارش نشده است، اما مدیریت این مجموعه صنعتی با هدف مقابله با شیوع این ویروس به طور موقت اقدام به تعطیلی این واحد تولیدی کرده است.

وی ادامه داد: در طول دو هفته اخیر تمامی بخش‌های تولیدی، سالن‌های رنگ، جوشکاری، مونتاژ، فضا‌های آموزشی، ورزشی و اداری شرکت هپکو اراک در دو مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده که شمار قابل توجهی از کارکنانی که از بیماری‌های زمینه‌ای برخوردار بوده‌اند با هدف پیشگیری از کرونا به مرخصی فرستاده شدند.

جعفری بیان کرد: با پیگیری‌های کادر مدیریت، حقوق بهمن ماه و عیدی کارگران پرداخت شده است.

«جواد صابری» نایب رئیس شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب نیز با تایید این خبر درباره آذرآب گفت: این واحد تولیدی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت خود را تا پایان اسفندماه تعطیل کرد که در صورت گسترش و یا تداوم شرایط موجود امکان تعطیلی شرکت صنایع آذرآب تا پایان تعطیلات نوروز نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: شمار نیرو‌های شرکت صنایع آذرآب نسبت به دیگر واحد‌های تولیدی زیاد است و تعدادی از این نیرو‌ها نیز دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و باید تحت هر شرایط از شیوع این ویروس به داخل شرکت جلوگیری کرد، البته عیدی کارکنان هفته گذشته پرداخت شد، اما حقوق بهمن و اسفندماه امسال پرداخت نشده است.

صابری عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا فعالیت شرکت صنایع آذرآب را تحت تاثیر قرار داده به طوری که نیرو‌هایی که برای نصب به واحد‌های پتروشیمی و پالایشگاهی اعزام شده‌اند با دستور شرکت کار را تعطیل کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار