دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی خبر داد:
حسنی از آماده سازی حدود ۱۰۰ غرفه در استان به منظور توزیع میوه شب عید خبر داد
کد خبر: ۸۳۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 16 March 2020
 
 

 

جواد حسنی در خصوص توزیع میوه و مرکبات پایانی سال و شب عید در جمع خبرنگاران گفت: حدود هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب در استان ذخیریه سازی شده بود که از فردا دوشنبه ۲۶ اسفند ماه در محل‌های توزیع قرار می‌گیرد.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: حدود ۱۰۰ غرفه در استان آماده سازی شده است که مکان‌هایی برای عرضه میوه بخشی غرفه‌های سال‌های قبل بوده و بخشی را از اصناف کمک گرفتیم.

 

وی با اشاره به اینکه این اصناف منتخب با بنر و پلاکارد مشخص شده هستند، بیان کرد: قیمت هر کیلو گرم سیب ۷ هزار تومان و پرتقال یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مقرر شده به دستگاه‌ها و ادارات دولتی میوه تحویل شود، افزود: در شرایط کنونی و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت میوه به دستگاه‌ها تحویل می‌شود تا آن‌ها در سیستم‌های خود توزیع کنند.

 

دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به ساعت کار غرفه‌های عرضه میوه شب عید، اضافه کرد: بحث توزیع میوه از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا زمانی که مشتری باشد این امر انجام می‌شود.

 

حسنی به رعایت نکات بهداشتی اشاره کرد و گفت: میوه‌ها تا قبل از ورود به غرفه‌ها ضد عفونی و موارد بهداشتی رعایت می‌شود و درخواست داریم که هم استانی‌ها نکات بهداشتی و فاصله‌ها را رعایت کرده و میوه‌ها را خود نیز ضد عفونی کنند.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص کیفیت میوه‌ها نیز گفت: میوه‌ها بسیار با کیفیت است و پرتقال از مازندران و سیب از استان اصفهان تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار