استاندار:
آقازاده استاندار مرکزی گفت: هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مراکز اقامتی استان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،در تعطیلات نوروز هیچ مسافری را نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۸۲۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 10 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد:  اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌های مختلف این استان نیز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شدت یافت که این اقدامات به نفع مردم است.

وی افزود: مرکزی دومین استان درگیر ویروس کرونا، بعد از قم بود، به همین دلیل اقدامات کنترلی از همان روزهای اول آغاز شده بود که در روزهای اخیر با ابلاغ دستورات لازم به فرمانداران، این اقدامات شدت بیشتری به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه قرنظینه کردن شهرها در سیاست دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا نیست، ادامه داد: برخی از هموطنان بدون توجه به مسری بودن ویروس کرونا اقدام به ترددها و سفرهای غیرضروری و حتی در برخی از نقاط غیر قانونی کرده‌اند که با هماهنگی شوراهای تامین استان‌ها و دستورات ابلاغی به فرمانداران از تردد این افراد جلوگیری می‌شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: افرادی هستند که در استان‌های همجوار یا برخی از شهرستان‌های استان مرکزی از جمله دلیجان، تفرش، آشتیان و ساوه ویلا یا منزل مسکونی دارند که در مبادی ورودی شهرهای استان از تردد این افراد که هشدارهای لازم را جدی نمی‌گیرند،ممانعت می‌شود.

وی در خصوص انتخاب مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک به عنوان محل قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز گفت: این مجموعه  به لحاظ فاصله مناسب به منازل مسکونی و تاسیسات شهری بهترین مکان برای این منظور است.

استاندار مرکزی بیان کرد: بیمارانی که در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد بستری می‌شوند در زمره افرادی هستند که دوره خطر این بیماری را پشت‌سر گذاشته و روبه بهبودی هستند.

آقازاده در خصوص برکناری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی دلیجان و ساوه نیز گفت: شرایط بحرانی مدیریت ویژه می‌طلبد که روسای این ۲ دانشگاه با وجود تلاش‌های مستمر نتوانستند بر اساس شرایط بحرانی فعالیت کنند و به همین دلیل از کار برکنار و افراد دیگری جایگزین شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار