رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله خبرداد:
سرهنگ محمدتقی امینی گفت:اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان مرکزی باحضور تعدادی از اندیشه ورزان و متفکران و نخبگان بسیجی در اراک برگزارشد.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 25 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ محمدتقی امینی رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله از برگزاری اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان در اراک خبرداد وگفت:مجمع بسیجیان استان باهم فکری و هم اندیشی به دنبال آن بوده تا از طرق مختلف، مسائل و مشکلاتی که در سطح جامعه واقشار شاهدهستیم مرتفع شود.

وی افزود:مجمع بسیج در حقیقت یک مجمع مشورتی بوده و سیاستگذاری و اتاق فکری است که اقدامات اجرایی را بر عهده ندارد این مجمع در کشور زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین فعالیت می‌کند و تعداد اعضاء هیئت رئیسه مجمع با رای‌گیری انتخاب می‌شوند که 8 کارگروه به شکل تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.
سرهنگ امینی گفت:مصوبات مجمع بسیج استان به دبیرخانه این مجمع ارسال می‌شود که از سوی آنان باید اجرای طرح‌ها پیگیری شود و گزارشاتی ماهانه یا سالانه ارائه شود، دستگاه‌های اجرایی برای اجرا کردن مصوبات معمولاً با کمبودهای اعتباری مواجه هستند و در اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شوند که دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد:همین ساختار در12مجمع بسیج شهرستان‌های استان نیز مطرح است و رسالت مجامع شهرستانی نیز حل مشکلات مربوط به شهرستان مربوط به خود است و در ذیل مجامع بسیج شهرستانی کارگروه های فعال وجود دارد.

رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله از دیگر برنامه های اجلاس تبیین بیانییه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد وگفت:نقش مجامع و گروه های تخصصی در پیشرفت گام دوم انقلاب اسلامی از امهمترین اهداف این اجلاس بوده است.

وی در پایان گفت:در انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی آقای علی شعبانی بااکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع بسیجیان استان انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار