سود سهام عدالت برخی مشمولان دارنده سهام 532 هزار تومانی امروز به مبلغ 100 هزار و 860 تومان واریز شد
کد خبر: ۸۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 23 February 2020

واریز سود سهام عدالت برای برخی از مشمولان

 همان‌گونه که علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی دیروز اعلام کرده بود، از روز گذشته مبلغ 4710 میلیارد تومان سود سهام عدالت که از شرکت‌های سرمایه‌پذیر واصل شده بود، به حساب بانک مرکزی واریز شد تا به تدریج طی هفته جاری سود دارندگان سهام عدالت به شماره شبای حساب بانکی مشمولان واریز شود. 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته بود، برای هر سهم یک میلیون تومانی یعنی سهم کامل عدالت در این مرحله که سومین مرحله واریز نقدی سود سهام عدالت است، مبلغ 205 هزار تومان واریز می‌شود و برای سایر مشمولان سهام عدالت به نسبت ارزش سهام در دست آنها، این سود واریز می‌شود.

امروز خبرنگار ما کسب اطلاع کرد برای مشمولانی که سهام عدالت به ارزش اسمی 532 هزار تومان در دست دارند، مبلغ 100 هزار و 860 تومان سود سهام به عنوان سومین مرحله واریز نقدی سود نقدی یا پانزدهمین مرحله سود سالانه این سهام به حساب بانکی آنها واریز شده است.

در حال حاضر 49 میلیون نفر ایرانی دارنده سهام عدالت هستند که به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی هنوز 5 میلیون نفر شماره شبای حساب بانکی خود را به سامانه سهام عدالت نزد سازمان خصوصی‌سازی اعلام نکرده‌اند. بنابراین سود سهام این افراد نزد سازمان خصوصی‌سازی مانده است و به محض اعلام شماره شبای حساب بانکی کلیه سود سال‌های 95، 96 و 97 به صورت یکجا واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار