استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در گفت و گوی پایگاه اطلاع رسانی استانداری گفت: برخی تخلفات و شکایات انتخاباتی در این استان گزارش شده و ستاد انتخابات برابر قانون به این موارد رسیدگی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 19 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی سید علی آقازاده افزود: تا این لحظه هیچ مشکلی در خصوص برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان وجود ندارد و در بخش اجرایی انتخابات نیز آمادگی ۱۰۰ درصدی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آزمون سیاسی وجود دارد.

وی بیان کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در حوزه‌های مختلف استان مرکزی ادامه دارد و شرایط عادی است.
استاندار مرکزی ادامه داد: البته برخی تخلفات و شکایات انتخاباتی در استان مشاهده شده که موارد مستند خلاف قانون انتخابات اخطار و اقدام‌های لازم نیز صورت گرفته است.
آقازاده تصریح کرد: اقشار مختلف مردم استان مرکزی در انتخابات ۲ اسفند با مشارکت گسترده‌ خود سهمی در آبادانی و توسعه کشور خواهند داشت.

وی گفت: یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای در ۲ اسفندماه امسال، آرای مردم استان مرکزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع‌آوری می‌کند و ۲۰ هزار نفر نیز در امر برگزاری این آزمون سیاسی در این استان فعالیت دارند.

۲۱۸ داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تصاحب کرسی‌های خانه ملت در استان مرکزی برای رقابت در این آزمون سیاسی اعلام حضور کردند اما تاکنون تعداد این افراد به دلیل انصراف برخی از نامزدها به ۱۶۸ نفر شامل ۲۲ زن و ١۴۶ مرد رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار