امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی انسان سازی است و حاج قاسم سلیمانی از دستاوردهای بزرگ بشمار می رود که خاری در چشمان دشمنان اسلام بود.
کد خبر: ۸۲۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 14 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه شهرستان تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها افزود:
علاقه واقعی به حضرت زهرا اعتقاد به چهارده معصوم است.
وی در خطبه دوم نماز با تبریک مجدد میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ره گفت: فاطمه زهرا مظهر تجلی خوبی ها و شخصیت های الهی است به گونه ای که تقدس همه آنها در ایشان جمع بود.
وی با تبریک روز مادر و هفته زن یاد آورشد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حقیقت زن با تغییر چشم گیر در بازگشت به فطرت انسانی ان به حقیقتی نورانی بدل شد.
وی باز پس گیریی جایگاه خانوادگی و اجتماعی زنان را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان دانست.
استاد حوزه علمیه با اشاره به راهپیمایی بزرگ مردم در ۲۲ بهمن اظهارداشت:
مردم همچون ۴ دهه گذشته خیابان ها را مملو از گام های استوار و مشت های گره کرده کردند و بار دیگر با آرمان های حضرت امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
وی به پیام های این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: این حضور از الطاف خداوند است و مشخص شد که ید قدرت او پشتیبان انقلاب اسلامی است در غیر این صورت در مقابل این همه توطئه و هجمه های دشمنان اسلام رویای آنان محقق و کار انقلاب تمام می شد.
وی با اشاره به وصیت الهی و سیاسی سردار مقاومت اظهارداشت:
تمام تاکید سردار سلیمانی بر حفظ جریان ولایت است که اگر آسیب ببیند به تمام هویت انقلاب ضربه وارد می شود.
میرزایی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد بر خلاف خواست دشمن و برخی عناصر داخلی که سعی داشتند مردم را از حضور پای صندوق‌های رای دلسرد کنند،همچون ۲۲ بهمن به روزی پر شور و حضوری گسترده تبدیل می شود.
وی خطاب به نامزدهای مجلس هم گفت:
بدانید که با چه مردمی طرف هستید.
وی ادامه داد:آنان که دل در گرو انقلاب دارند باید هوشمندانه عمل و رفتارهای سیاسی خود را در تراز انقلاب هماهنگ و ثابت کنند لیاقت نمایندگی این مردم فهیم را دارند.
وی مراعت کردن قانون و ادب را لازمه کار تبلیغات کاندیدها دانست و بر آن توصیه کرد.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به عملکرد مجلس فعلی گفت: حتی اگر اقدامات مثبت داشته اما در مجموع مجلسی که در تراز نظام اسلامی و مردم شریف آن باشد، نبوده است.
وی ادامه داد: رها کردن وظیفه نظارتی مجلس تحمیل سختی های فراوان معیشتی به ملت را در پی داشته است.
وی تاکید کرد: این موارد نشان می دهد که اگر در انتخاب نمایندگان پیش رو دقت لازم به کار گرفته نشود، شرایط سختی بر مردم و نظام تحمیل می شود.
حجت الاسلام میرزایی یادآورشد: برای اقتدار نظام که با یک مجلس قوی همراه می شود، لازمه یک انتخاب پر شور و اگاهانه لازم است.
رئیس ستاد مردمی مناسبت ها گفت:
کسانی که برای کمک به منطقه سیستان آماده هستند برای ثبت نام به دفتر امام جمعه مراجعه کنند.
وی از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز و کمک به مردم شمال کشور دعوت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار