امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا وسردمداران غرب با مشاهده حماسه حضور میلیونی مردم در اقصا نقاط کشور پیام پیروی مردم از نظام اسلامی را بطور واضح درک کردند.
کد خبر: ۸۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 11 February 2020

 سردمداران غرب وآمریکا پیام پیروی مردم از نظام را درک کردند

به گزارش تابناک مرکزی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابو ترابی فرد در جریان راهپیمایی 22بهمن اراک در گفتگو با خبر نگاران با بیان اینکه
آمریکا پیام اقتدار، ایستادگی و استقامت ملت ایران را در حماسه حضور مردم در۲۲ بهمن ماه امسال را دریافت کرد افزود: امروز اصول و مبانی راستین انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حماسه حضور ۲۲ بهمن متجلی شد و مردم ایران اسلامی باحضور میلیونی خود با آرمان شهید سلیمانی و پیروی مردم از انقلاب را به وضوح نشان دادند.
وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، ثابت قدم و استوار در راه آرمان های نظام حرکت خواهند کرد یادآورشد: در این مسیر دیگر ملت های منطقه هم با الگو گیری از ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های استعمارگران بویژه آمریکا و اسرائیل خواهند ایستاد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر استعمارگران پیروزی نهایی را در پی دارد گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی های بزرگی دست خواهند یافت.
گفتنی است،در ابتدای این راهپیمایی که از میدان شهدای شهر اراک آغاز، سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان استان و تازه‌ترین سرودهای انقلاب اسلامی توسط هنرمندان کشوری و استانی اجرا شد همچنین سرود قاسم هنوز زنده است هم به مناسبت اربعین شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط غلامرضا صنعتگر خوانده شد.

 

سردمداران غرب وآمریکا پیام پیروی مردم از نظام را درک کردندسردمداران غرب وآمریکا پیام پیروی مردم از نظام را درک کردندسردمداران غرب وآمریکا پیام پیروی مردم از نظام را درک کردندسردمداران غرب وآمریکا پیام پیروی مردم از نظام را درک کردند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار