راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار کلانشهر اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 11 February 2020

حضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم کلانشهر اراک با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی  با شکوه خاصی آغاز شد.

مردم ولایتمدار کلانشهر اراک بار دیگر با سردادن شعارهایی در حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور گروههای مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم  را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته است.

گزارش تصویری از این مراسم 

 حضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمنحضور حماسی مردم کلانشهر اراک در راهپیمایی ۲۲بهمن

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار